Tuesday 15 March 2011

Mengenangmu...

Dah setahun berlalu,namun kepergiaan nya masih terasa... masih terbayang manis senyuman nya... masih terngiyang lunak hilai tawa nya.. masih terhidu aroma diri nya... 24 tahun hidup bersama... makan tidur bersama... mana bisa lenyap begitu saja...

Aming, satu nama yang x mungkin aku lupakan... hampir setiap hari aku pasti terbayang wajah serta senyuman nya... hampir setiap pagi tika terjaga dr tidur pasti dia yang bermain dlmkotak fikiran ku... 

Kami redha dengan kepergian Aming... kami terima ketentuan Illahi... memang, kadang kala kenyataan itu amat pedih utk d telan sedangkan mimpi hanya bayangan yang tak bisa d gapai...

"Aming aku rindu glak nga kau... mala teringat ngan kau ajak... nangis aku pagi tadik Ming.. nang rasa ko gik ada sebelah aku... tdo ngan aku... kau bait2 sinun k.. sentiasa ku kirim kan fatihah dan yassin utk kau k... "

"ya Allah ya Tuhan ku, ko tempatkan lah roh adinda tercinta Rozaimi Bin Rebi di kalangan hamba mu yang beriman..." semoga aming tenang d c nun...

Al-Fatihah...

kenangan terindah...

No comments:

Post a Comment